ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

και υπό την εποπτεία Νομικού Συμβούλου.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-Πανεπιστημίου 64 Αθήνα

Τηλ.επικοινωνίας-2103800431

Ε-MAIL-diekperaiwsi@gmail.com

http://www.syntaksi.gr/

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

-ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:(ΙΚΑ-ΟΑΕΕ)
-ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ
-ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ

-ΕΡΕΥΝΑ,
-ΜΕΛΕΤΗ,
-ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ

-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
-ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

-ΘΕΜΑΤΑ Κ.Ε.Π.Α
-ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Κ.Ε.Π.Α(ΚΕΝΤΡΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ)
*ΑΙΤΗΣΗ
*ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
*ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟ
*ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

FACEBOOK

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

Η οικονομική κατάσταση έχει επιδράσει στην ψυχολογία του κόσμου και σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ οι Έλληνες καταναλωτές χαρακτηρίζονται από ανασφάλεια για το μέλλον αλλά και οργή, καθώς αισθάνονται ότι έχουν περιέλθει σε μία κατάσταση που δεν προκάλεσαν οι ίδιοι. Η κατάσταση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα οι πολίτες να αμφισβητούν τους θεσμούς, την πολιτεία και μερικές φορές και τις εταιρείες. Στο πλαίσιο της αναφοράς του στην έρευνα τόνισε πως τρεις είναι οι παράγοντες που χαρακτηρίζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων:

1. Η λογική: Η κρίση έχει κάνει τους Έλληνες πιο ορθολογικούς, διερευνούν τις εναλλακτικές λύσεις και αξιολογούν με κριτήρια ορθολογικά και λιγότερο συναισθηματικά.
2. Οικονομία: Ο Έλληνας ψάχνει τις ευκαιρίες και η τελική επιλογή έχει ως βασικό παράγοντα την τιμή
3. Αυτοπεποίθηση: Ο μέσος Έλληνας έχει χάσει το αίσθημα του ελέγχου στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή। Αυτό σημαίνει ότι ρόλος της συμβουλής αποκτά περισσότερη σημασία σε αυτή την εποχή και η αγορά είναι περισσότερο έτοιμη να ακούσει.


Επιπρόσθετα φαίνεται πως οι ασφαλιστικές καλύψεις κατατάσσονται στα βασικά προϊόντα για τους πολίτες και μάλιστα όπως ανέφερε τα τραπεζικά προϊόντα είναι πιθανότερο να περιοριστούν στη χρήση τους από ότι τα ασφαλιστικά αγαθά। Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία συνηγορούν στο ότι ο ασφαλιστικός κλάδος αντέχει στην κρίση। Ωστόσο, η κρίση έχει καταστήσει τον Έλληνα καταναλωτή διστακτικό για αυτό και το 70% που συμμετείχε στην έρευνα δηλώνει ότι επιθυμεί να έχει ασφαλιστικές υπηρεσίες αλλά δεν είναι διατεθειμένο να αυξήσει τη δαπάνη।
Τα στοιχεία που αξιολογεί σήμερα ο πολίτης στα ασφαλιστικά προϊόντα είναι η αποτελεσματικότητα, η ποιότητα και αξιοπιστία του προϊόντος, η αξιοπιστία του παρόχου και τέλος να υπάρχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ο καταναλωτής με το ίδιο ποσό χρημάτων που ήδη διαθέτει.Οι ασφαλιστικές πρέπει να αναπτύξουν νέα προϊόντα και προτάσεις και να καταστήσουν πιο προσιτό το ασφαλιστικό προϊόν στον καταναλωτή, χωρίς όμως να θυσιάσουν την ουσία του। Τέλος είπε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να έχουν στη φαρέτρα τους λύσεις και προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών, προσπαθώντας να εισάγουν στο ασφαλιστικό γίγνεσθαι κοινωνικά στρώματα που δυσκολεύονται αυτή την περίοδο.
http://www.insuranceworld.gr
ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ....
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 64 - AΘΗΝΑ
ΤΗΛ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 210-3800421
ΚΙΝΗΤΟ: 6940780222
ΦΑΞ: 210-3800431
Ε-ΜΑΙL: mairyvasileiou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα απο τις 14.00-16.00
ή κατόπιν ραντεβού να έρθετε απο το γραφείο μας...
Ευχαριστούμε πολύ