ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

και υπό την εποπτεία Νομικού Συμβούλου.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-Πανεπιστημίου 64 Αθήνα

Τηλ.επικοινωνίας-2103800431

Ε-MAIL-diekperaiwsi@gmail.com

http://www.syntaksi.gr/

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

-ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:(ΙΚΑ-ΟΑΕΕ)
-ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ
-ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ

-ΕΡΕΥΝΑ,
-ΜΕΛΕΤΗ,
-ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ

-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
-ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

-ΘΕΜΑΤΑ Κ.Ε.Π.Α
-ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Κ.Ε.Π.Α(ΚΕΝΤΡΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ)
*ΑΙΤΗΣΗ
*ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
*ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟ
*ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

FACEBOOK

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Αν είσαστε ασφαλισμένος σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία και κριθεί αναγκαία η νοσηλεία σας σε ιδιωτική κλινική, το πρώτο βήμα που, για όφελος σας, επιβάλλεται να κάνετε είναι να επικοινωνήστε πρώτα με τον ασφαλιστή σας, πριν από την εισαγωγή σας στο νοσοκομείο.
Αυτός γνωρίζει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν και θα σας λύσει κάθε απορία. Μην ξεχνάτε ότι είναι μέρος της δουλειάς του και είναι ο ουσιαστικός συνδετικός κρίκος, μεταξύ εσάς και της ασφαλιστικής σας εταιρίας, ώστε όλα να πάνε καλά.

Αν όμως, για οποιοδήποτε λόγο, δεν τον συμβουλευτείτε, τότε καλό θα είναι να έχετε κατά νου τα παρακάτω:
1. Βεβαιωθείτε ότι το συμβόλαιό σας είναι σε ισχύ, δηλαδή ότι έχει πληρωθεί η τελευταία δόση των ασφαλίστρων σας. Σε διαφορετική περίπτωση και εφόσον δεν έχει ακυρωθεί το συμβόλαιό σας, δικαιούστε μεν να αποζημιωθείτε, αλλά θα υποχρεωθείτε να πληρώσετε εσείς στο νοσοκομείο τα νοσήλια, ακόμα και αν είναι συμβεβλημένο με την ασφαλιστική σας εταιρία. Στη συνέχεια, εφόσον εξοφληθούν τα ασφάλιστρα, θα σας αποζημιώσει η ασφαλιστική σας εταιρία, μετά την προσκόμιση των σχετικών αποδείξεων νοσηλείας.

2. Σιγουρευτείτε ότι το είδος της νοσηλείας σας δεν εμπίπτει σε κάποιον όρο πιθανής εξαίρεσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας. Αυτό ίσως σας βοηθήσει να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων κατά την έξοδό σας από το νοσοκομείο, αλλά και να μην ζητήσετε ευθύνες εκεί που δεν υπάρχουν.

3. Μιλήστε πριν από τη χειρουργική επέμβαση με τον χειρουργό ιατρό για το ύψος της αμοιβής του, αφού, πλέον, τα περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια αποζημιώνουν τους χειρουργούς μέχρι τα όρια αμοιβών που αναγράφονται σε σχετικούς πίνακες των συμβολαίων σας. Τουλάχιστον στα συμβεβλημένα νοσοκομεία, οι ιατροί έχουν υπογράψει συμβάσεις με συγκεκριμένα όρια αμοιβών που οφείλουν να τηρούν.

4. Αποφύγετε τη νοσηλεία σας σε ανώτερη θέση δωματίου από αυτή που καθορίζει το συμβόλαιό σας. Διαφορετικά, το κόστος νοσηλείας θα σας επιβαρύνει με ποσά, μέχρι και 30% της συνολικής δαπάνης.

5. Ενημερωθείτε εγκαίρως αν το νοσηλευτικό ίδρυμα που επιλέξατε είναι συμβεβλημένο ή όχι. Η λίστα των συμβεβλημένων νοσοκομείων που υπάρχει στο συμβόλαιό σας μπορεί να έχει αλλάξει. Σαφώς η ασφαλιστική σας εταιρία θα σας καλύψει και σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο, αλλά σε μία τέτοια περίπτωση δεν μπορεί να εξοφλήσει αυτόματα το νοσοκομείο.
Πρώτα θα πληρώσετε εσείς το νοσοκομείο και στη συνέχεια θα υποβάλλετε τα σχετικά δικαιολογητικά στην ασφαλιστική σας εταιρία.

6. Ενημερωθείτε εγκαίρως για τυχόν συμμετοχή σας στα έξοδα νοσηλείας και ποιο είναι το ύψος αυτής. Έτσι, ακόμα και αν νοσηλευτείτε σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, θα ξέρετε εκ των προτέρων πόσα χρήματα θα πρέπει να καταβάλλετε στο νοσοκομείο κατά την έξοδό σας.

7. Ζητείστε να μάθετε αν η ασφαλιστική σας εταιρεία θα σας καλύψει το ΦΠΑ. Ορισμένες έχουν συμπεριλάβει το φόρο στο ποσό της αποζημίωσης, ενώ κάποιες άλλες, ακολουθώντας αυστηρά τους όρους των συμβολαίων, τον εξαιρούν, επιβαρύνοντας τον πελάτη τους.

8. Κατά την είσοδό σας στο νοσοκομείο ζητείστε να επικοινωνήσετε με τον εκπρόσωπο της ασφαλιστικής εταιρείας στην κλινική (εφόσον υπάρχει), ώστε και αυτός με τη σειρά του να
σας καθοδηγήσει, όπου το κρίνει αναγκαίο.

9. Χρησιμοποιείστε την 24άωρη τηλεφωνική γραμμή που αναφέρεται στην κάρτα νοσηλεία σας. Εφόσον το περιστατικό είναι προγραμματισμένο, τα περισσότερα ασφαλιστήρια προϋποθέτουν την έγκαιρη ειδοποίηση της εταιρίας, πριν από την εισαγωγή του ασθενούς. Επιπλέον, τηλεφωνώντας, μπορείτε από τον αρμόδιο υπάλληλο να αντλήσετε αρκετές από τις πληροφορίες που αναζητούνται στις 6 πρώτες παραγράφους.

10. Μην ξεχάσετε να πάρετε μαζί σας το προσωπικό βιβλιάριο ασθενείας του Ταμείου σας, αφού, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ζητηθεί από το γιατρό της εταιρίας που θα σας επισκεφθεί, αν νοσηλεύεστε σε συμβεβλημένο νοσοκομείο.

11. Σε περίπτωση που δεν ενημερώσατε την ασφαλιστική σας εταιρεία πριν την είσοδό σας στο νοσοκομείο, είτε γιατί το αμελήσατε, είτε γιατί το περιστατικό ήταν επείγον και δεν ήσασταν
σε θέση να κινηθείτε ανάλογα, οπωσδήποτε να την ενημερώσετε πριν από την έξοδό σας από το νοσοκομείο. Αν η εταιρία δεν ενημερωθεί έγκαιρα ώστε να εγκρίνει τη νοσηλεία σας και να ενημερώσει με τη σειρά της το λογιστήριο του νοσοκομείου, είναι αδύνατον να εξοφληθούν αυτόματα τα έξοδα νοσηλείας από την εταιρία προς το συμβεβλημένο νοσοκομείο.

12. Ακόμα και αν δεν μιλήσατε με τον ασφαλιστή σας πριν από την εισαγωγή σας στο νοσοκομείο, πράξτε το έστω και κατά τη διάρκεια της παραμονής σας σε αυτό. Σίγουρα θα σας βοηθήσει, αφού γνωρίζει καλύτερα τις διαδικασίες και μπορεί να σας γλιτώσει από κακοτοπιές και μπελάδες.

13. Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε τον ασφαλιστή σας ή δεν έχετε κάποιον προσωπικό ασφαλιστή που να εξυπηρετεί το συμβόλαιό σας, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε, εσείς ή κάποιο συγγενικό σας πρόσωπο, με τον κλάδο αποζημιώσεων της ασφαλιστικής εταιρίας κατά το διάστημα παραμονής σας στο νοσοκομείο, για να βεβαιωθείτε ότι έχουν λάβει γνώση για τη νοσηλεία σας.

14. Μην είστε «υποψιασμένοι», σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι διαδικασίες, ότι η εταιρία αποφεύγει να σας αποζημιώσει.
Λάθη πάντα μπορεί να γίνουν. Τα τμήματα αποζημιώσεων των ασφαλιστικών εταιριών έχουν κάθε μέρα μεγάλο φόρτο εργασιών με τα νοσοκομεία. Βοηθήστε κι εσείς, στα πλαίσια του δυνατού, ώστε όλα να πάνε καλά και να διασφαλιστεί η αποζημίωσή σας. Σε κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο ο ασφαλισμένος δεν έχει μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις.

15. Μην εμπιστεύεστε τις απόψεις και τις «οδηγίες» φίλων ή γνωστών σας ή γιατρών, ακόμα και του ίδιου του νοσοκομείου που νοσηλεύεστε, αναφορικά με την ασφαλιστική σας κάλυψη. Δεν λειτουργούν όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες με τον ίδιο τρόπο, ούτε έχουν όλα τα συμβόλαια τους ίδιους όρους.
Ακόμα και σε ασφαλιστήρια συμβόλαια της ίδιας ασφαλιστικής εταιρίας υπάρχουν συχνά σημαντικές διαφορές. Άλλωστε, όταν φτάσει η «ώρα της κρίσης», δηλαδή της αποζημίωσης, κανένας από τους «συμβουλάτορές σας» δεν θα κληθεί να βάλει το χέρι στην τσέπη, αν κάτι δεν έγινε όπως έπρεπε, αλλά
μόνον εσείς οι ίδιοι. Αυτό μην το ξεχνάτε ποτέ.

16. Κατά την είσοδό σας στο νοσοκομείο, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε την ασφαλιστική εταιρία που σας καλύπτει. Μην αμελήσετε να την αναφέρετε γιατί σημειώνεται στην ηλεκτρονική σας καρτέλα εκείνη τη στιγμή.

17. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε χρήση του ταμείου σας, επίσης να το δηλώσετε κατά την είσοδό σας. Ρωτήστε, όμως, αν το νοσοκομείο είναι συμβεβλημένο με το ταμείο σας και ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί τότε. Συνήθως ξέρουν να σας ενημερώσουν για τις απαιτούμενες ενέργειες.

18. Σε περίπτωση που το ταμείο σας δεν είναι συμβεβλημένο με το νοσοκομείο, αλλά θέλετε να το χρησιμοποιήσετε, πρέπει να γνωρίζετε ότι τα ταμεία δέχονται μόνο πρωτότυπα τιμολόγια.
Άρα, θα πρέπει πρώτα να εξοφλήσετε το νοσοκομείο, στη συνέχεια να προσκομίσετε τις πρωτότυπες αποδείξεις στο ταμείο σας και, τέλος, την πρωτότυπη εξοφλητική απόδειξη του ταμείου σας, όταν αυτό σας αποζημιώσει, στην ασφαλιστική σας εταιρία. Προσέξτε το παραπάνω σημείο διότι κανένα ταμείο και καμία ασφαλιστική εταιρία δεν αποζημιώνουν με φωτοτυπίες αποδείξεων. Μόνο τα πρωτότυπα αποδεικτικά δαπανών αποζημιώνονται.

19. Κατά την έξοδό σας από το νοσοκομείο, σε περίπτωση που δεν προβλεπόταν να πληρωθούν αυτόματα όλα τα έξοδα νοσηλείας από την ασφαλιστική σας εταιρία, ή δεν ήταν συμβεβλημέ-
νο το νοσοκομείο και πληρώσατε εσείς τα νοσήλια, θα πρέπει να αναζητήσετε:
i. τις αναλυτικές αποδείξεις του νοσοκομείου,
ii. την εξοφλητική απόδειξη,
iii. την απόδειξη του χειρουργού ιατρού και αναισθησιολόγου - αν αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται στο λογαριασμό του νοσοκομείου,
iv. τα κουπόνια των φαρμάκων που σας χορηγήθηκαν,
v. το εξιτήριο νοσοκομείου,
vi. την ιατρική γνωμάτευση,
vii. το πρακτικό του χειρουργείου,
viii. το ιατρικό σας ιστορικό, σε συνεννόηση πάντα με τον θεράποντα ιατρό και
ix. τα αποτελέσματα της τυχόν ιστολογικής εξέτασης που θα παραλάβετε σε λίγες μέρες. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες ζητάνε κάποια από τα παραπάνω διευκρινιστικά έγγραφα ή /και όλα.

20. Μην έχετε την εσφαλμένη εντύπωση ότι καλή ασφαλιστική εταιρία είναι αυτή που πληρώνει και κακή αυτή που δεν πληρώνει. ΣΩΣΤΗ και ΣΥΝΕΠΗΣ ασφαλιστική εταιρία είναι αυτή που αποζημιώνει ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ, τηρώντας τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Πηγή: Free Press "ασφαλίζομαι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα απο τις 14.00-16.00
ή κατόπιν ραντεβού να έρθετε απο το γραφείο μας...
Ευχαριστούμε πολύ