Η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με στόχο την ταχύτερη απονομή της σύνταξης υλοποίησε τα παρακάτω έργα:
Δημιούργησε και εγκατέστησε υψηλού επιπέδου λογισμικό σε τρία Υποκαταστήματα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που απονέμουν σύνταξη, με στόχο την ταχεία επέκταση του σε όλα τα αντίστοιχα Υποκαταστήματα της Ελλάδας.
Ανέπτυξε και εγκατέστησα Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο, στο οποίο καταγράφεται η πορεία της συνταξιοδοτικής υπόθεσης, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της απόφασης. Το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο τυποποιεί πλήρως τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται, ενισχύοντας σημαντικά την παραγωγικότητα και τη διαφάνεια των αρμοδίων υπηρεσιών.
Εγκατέστησε ένα νέο σύστημα διαχείρισης - επεξεργασίας ασφαλιστικών στοιχείων, με on-line σύνδεση με το Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Κοινωνικών Υπηρεσιών (ΚΗΥΚΥ). Το σύστημα αυτό λειτουργεί ήδη στο Περιφερειακό Υποκατάστημα Συντάξεων Αθηνών.
Ίδρυσε τη νέα υπηρεσία του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Κέντρο Ανακεφαλαίωσης (Κ.ΑΝ.) , με αντικείμενο την καταμέτρηση του χρόνου ασφάλισης των ασφαλισμένων του Ιδρύματος κατά την προ συνταξιοδοτική περίοδο. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ήδη, από 7/5/2007, στη διεύθυνση Πατησίων 5 & Πλ.Ομονοίας 9 - Αθήνα (Ομόνοια)για τους κατοίκους των νομών Αττικής & Κορινθίας.
Ανάλογες υπηρεσίες θα επεκταθούν σταδιακά στην περιφέρεια, για την εξυπηρέτηση όλων των ασφαλισμένων.
Δημιούργησε και εγκατέστησε υψηλού επιπέδου λογισμικό σε τρία Υποκαταστήματα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ που απονέμουν σύνταξη, με στόχο την ταχεία επέκταση του σε όλα τα αντίστοιχα Υποκαταστήματα της Ελλάδας.
Ανέπτυξε και εγκατέστησα Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο, στο οποίο καταγράφεται η πορεία της συνταξιοδοτικής υπόθεσης, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της απόφασης. Το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο τυποποιεί πλήρως τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται, ενισχύοντας σημαντικά την παραγωγικότητα και τη διαφάνεια των αρμοδίων υπηρεσιών.
Εγκατέστησε ένα νέο σύστημα διαχείρισης - επεξεργασίας ασφαλιστικών στοιχείων, με on-line σύνδεση με το Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Κοινωνικών Υπηρεσιών (ΚΗΥΚΥ). Το σύστημα αυτό λειτουργεί ήδη στο Περιφερειακό Υποκατάστημα Συντάξεων Αθηνών.
Ίδρυσε τη νέα υπηρεσία του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Κέντρο Ανακεφαλαίωσης (Κ.ΑΝ.) , με αντικείμενο την καταμέτρηση του χρόνου ασφάλισης των ασφαλισμένων του Ιδρύματος κατά την προ συνταξιοδοτική περίοδο. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ήδη, από 7/5/2007, στη διεύθυνση Πατησίων 5 & Πλ.Ομονοίας 9 - Αθήνα (Ομόνοια)για τους κατοίκους των νομών Αττικής & Κορινθίας.
Ανάλογες υπηρεσίες θα επεκταθούν σταδιακά στην περιφέρεια, για την εξυπηρέτηση όλων των ασφαλισμένων.
Τι είναι το Κέντρο Ανακεφαλαίωσης (Κ.ΑΝ.)
Το Κέντρο Ανακεφαλαίωσης (Κ.ΑΝ.) , είναι η νέα υπηρεσία του Ιδρύματος, που λειτουργεί από 7 Μαΐου 2007 και έχει ως αντικείμενο εργασιών την καταμέτρηση του χρόνου ασφάλισης των ασφαλισμένων του Ιδρύματος κατά την προ συνταξιοδοτική περίοδο (δηλ. πριν τη συμπλήρωση των χρονικών προϋποθέσεων για συνταξιοδότηση), ώστε να είναι δυνατή η ταχύτερη απονομή της σύνταξης, όταν υποβληθεί το συνταξιοδοτικό αίτημα.
Ποιοι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν άμεσα αίτηση στο (Κ.ΑΝ.)
Αίτηση καταμέτρησης του χρόνου ασφάλισης μπορούν να υποβάλλουν οι ασφαλισμένοι που:
Το Κέντρο Ανακεφαλαίωσης (Κ.ΑΝ.) , είναι η νέα υπηρεσία του Ιδρύματος, που λειτουργεί από 7 Μαΐου 2007 και έχει ως αντικείμενο εργασιών την καταμέτρηση του χρόνου ασφάλισης των ασφαλισμένων του Ιδρύματος κατά την προ συνταξιοδοτική περίοδο (δηλ. πριν τη συμπλήρωση των χρονικών προϋποθέσεων για συνταξιοδότηση), ώστε να είναι δυνατή η ταχύτερη απονομή της σύνταξης, όταν υποβληθεί το συνταξιοδοτικό αίτημα.
Ποιοι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν άμεσα αίτηση στο (Κ.ΑΝ.)
Αίτηση καταμέτρησης του χρόνου ασφάλισης μπορούν να υποβάλλουν οι ασφαλισμένοι που:
- Θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα και προτίθενται να υποβάλλουν αίτηση για σύνταξη γήρατος τα επόμενα δύο χρόνια.
- Έχουν αποκλειστική ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
- Κατοικούν στους νομούς Αττικής και Κορινθίας.
Αλλες Υπηρεσίες που προσφέρονται από το Κ.ΑΝ.
Στο Κ.ΑΝ. λειτουργεί Τμήμα Εξυπηρέτησης - Πληροφόρησης των ασφαλισμένων, αλλά και σύστημα τηλεφωνικής ενημέρωσης τόσο για την πορεία της προσυνταξιοδοτικής αίτησης και αυτής της συνταξιοδότησης, όσο και για τα συνταξιοδοτικά θέματα.
Στο Κ.ΑΝ. λειτουργεί Τμήμα Εξυπηρέτησης - Πληροφόρησης των ασφαλισμένων, αλλά και σύστημα τηλεφωνικής ενημέρωσης τόσο για την πορεία της προσυνταξιοδοτικής αίτησης και αυτής της συνταξιοδότησης, όσο και για τα συνταξιοδοτικά θέματα.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου